Lite pinsamt faktiskt


Kaos i Idol

Jag undrar hur mycket den här stackars tjejen kommer att skämmas över den här händelsen om tio år? Att börja gråta och svimma över en kille som knappt kan sjunga och inte ser ut att vara en dag över tolv... Jag hade också mina pojkbandsidoler när jag var fjorton, men jag fattade aldrig grejen med att börja gråta och skrika inför åsynen av dem. Om man nu ser nån kille man tycker är snygg, vill man inte försöka visa sig från sin bästa sida, se lite snygg, fräsch och avslappnad ut istället för rödgråten och hysterisk? Bara en fundering...  Kanske kan jag på någon nivå förstå fansen till Take That och Backstreet Boys, de hade i alla fall åstadkommit lite mer under sin storhetstid än att stå på scenen i Idol och sjunga covers en gång i veckan.


Iiiiiiiiiiihhhhhhhhhh!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är sjukt att det blev sådär. Såg på aftonbladet och hörde ett klipp av Laila att de var folk som svimmat och alla låg på marken och grät. Jag menar , för honom? det är riktigt sjukt! jag tycker det är sjukt över huvudtaget!

2008-11-29 @ 18:23:08
Postat av: johanna

jag förstår henne till 100 %! Jag grät het hysteriskt. Det kändes otroligt konstigt att han åkte ut! Igentligen vet jag inte hur jag an älska en människa så mkt! Detta betydde verkligen allt från många a´v oss och kan inte behärska oss längre. även om man ville så gick det inte. Man liksom sket i att alla kollade på en, för det var skönt att gråta ut, man kände sig liksom förstörd inombords! Jag förstår att ni som inte gillar johan inte förtår, men nån gång kanske ni fattar vad han betyder för oss?

2008-11-29 @ 22:00:16
Postat av: Emeliie

Guuud , fattar inte att man kan svimma över en sådan sak , visst bli lessen , men inte svimma kanske ?

2008-11-29 @ 23:40:37
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0