Katy Perry

Jag är inget större fan av Katy Perry (det är 2008, försöker hon verkligen vara kontroversiell med en låttext om en tjej som kysser en tjej...?) men jag måste säga att jag blev lite småkär i hennes personlighet och framföraltt hennes outfits på EMA-galan igår.

              
Det är sånt här som får mig att vilja hoppa av ssk-programmet och flytta till Spanien för att plugga design på heltid... Kan inte någon vänlig rik själ skänka mig några hundra tusen så jag har råd att göra det? Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja håller med. Älskade outfiten med Barack fram =)



Vad ska du göra ikväll? Kom gärna hit om du vill!



KRAM

2008-11-07 @ 14:02:58
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Niklas

Svar: Tack =) Jag mår lite bättre idag, men febern är kvar...

Jag håller med om att hennes outfits är skitcoola =)Särskilt de 2 sista (karusellen och regnbågsklänningen)

2008-11-07 @ 14:50:39
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0