God Jul till mig

Beställde en julklapp till mig själv idag!


Förut hade jag bara sett den amerikanska versionen och aldrig fattat grejen, tyckte inte den var speciellt rolig. Men så berättade min kompis Johan att jag måste se den brittiska orginalserien istället för den var mycket bättre. Han hade rätt. Ricky Gervais är genial som David Brent, jag har sett serien hur många gånger som helst och jag skrattar ihjäl mig varje gång. USA borde skämmas som trodde att de kunde göra en egen version i samma klass.

Nu ska jag duscha och göra mig fin (i den mån det går :) ) inför festkväll med Carina och Sandra.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en jätte mysig 1:a advent. KRAM FRÅN MIG

2008-11-30 @ 11:15:32
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0