Första metodövningarna

Idag har vi lärt oss att bädda sängar och tvätta patienter. Fast patienten var en stor plastdocka med läskigt ansikte som vi döpte till Gunhild. Bilderna har jag snott från Sandra, hade inte min kamera med mig.

             


Efter skolan var jag ner till Life och drack kaffe med Carina. Jag köpte en Tian-lott, har börjat missbruka dem numera, Carina försökte önska att jag skulle vinna 250 000 gånger 2, det funkade inte. Varför är det alltid människor som inte behöver/vill ha pengarna som vinner storvinsterna. Man hör alltid om någon som vunnit 20 miljoner och helt otacksamt står och säger; "vad ska jag med så mycket pengar till?" Va faaa...sluta köpa lotter då och lämna vinsten till oss som verkligen vill ha pengarna och inte skulle ha några som helst problem med att hitta saker att lägga dem på.

Imorgon är det sjuksköterskans dag på skolan, då ska vi dit och lyssna på Läkare utan gränser. Det ska bli intressant.


Kommentarer
Postat av: Hans the muthaf***in man

du får ta hand om mig näääär du vil ;)

2008-11-14 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0