Alkolås på mobilen tack

         
 Igår var det personalfest på MittiCity. Festen var inne i gallerian, där vi åt jättegod mat, drack vin och dansade. Vid 23-tiden lämnade Carina oss för att gå hem till sin son och jag och Niclas fortsatte kvällen på Röda Rummet. Där bjöds vi på drinkar av Niclas bartender-kompis som jag sedan friade till och fick honom att lova mig en 6 carats diamantring... Under kvällen lyckades jag skicka ett antal olämpliga sms till en massa stackars människor också...varför blir det alltid så...? Nu ska jag släpa mig över till Pekås och inhandla nåt chokladigt så jag orkar skriva hemtenta idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är killen Niclas? Har är ju het ju =)

KRAM

2008-11-23 @ 18:00:21
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0