Arg på den satans glödlampan!



Kan nån förklara för mig hur en glödlampa kan sitta som fastklistrad och vara totalt omöjlig att skruva loss?? När jag tog till den gamla klassikern våld som annars brukar lösa det mesta resulterade det endast i att själva glaskulan (glödlampan) slets av och flög i golvet medans den tillhörande sockeln fortfarande satt orubbad kvar. Efter jag tagit en paus och sopat och dammsugit badrumsgolvet fritt från glasskärvor och stängt av strömmen till badrummet gjorde jag ett nytt försök med en tång. Det resulterade endast i att sockeln trycktes ihop och därmed blev ännu svårare att få grepp om. Eftersom min andra ljuskälla i badrummet, lysrören, inte fungerat sen jag flyttade in, och jag har varit för lat att byta dem har jag numera inget ljus alls i badrummet. Det blir med andra ord lite av en utmaning att göra sig iordning imorgon, och om ni kommer in på Life och undrar varför jag ser ut som jag sminkat och klätt på mig i mörkret så vet ni nu att det beror på att jag faktiskt har det.  Nu ska jag fortsätta vara arg en stund.


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har legat med en av Malmös nyblivna nöjesprofiler. Stort!



2008-12-19 @ 11:00:32
Postat av: Alexandra

Är det Carolina Gynning?

2008-12-19 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0