Penicillin är bra grejer!

Idag mår jag mycket bättre, har t o m orkat städa hela lägenheten. Jag har lite bakterieskräck så efter jag varit sjuk måste jag städa bort alla streptokocker som jag inbillar mig har fallit av mig på olika ställen i lägenheten. Jag måste byta sängkläder och pyjamas och dammsuga och skura överallt. Det tog på krafterna att storstäda så eftermiddagen har jag tillbringat i soffan med datorn i knäet. Min kompis Anneli ville ha hjälp att korrekturläsa ett par skolarbeten som hon höll på med så det har jag gjort. Det var rätt roligt faktiskt att få leka lite lärarinna. :) Jag har försökt leta lite julklappar till Filip också, det gick sådär, jag fastnade på Tradera och hittade en massa saker till mig själv istället. Ska göra ett nytt försök nu. Pengarna på kontot börjar ta slut så jag måste köpa de sista klapparna på nätet så jag kan ta allt på faktura och betala med nästa lön. 

De här mjukisdjuren är väl ingen nyhet men jag tycker de är så söta och jag önskar mig alla i julklapp!


Bilden är från http://www.coolstuff.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0