Massa seminarier och nya vinglas

Idag har jag och Sandra suttit på biblioteket och jobbat lite med våra seminarieuppgifter. Vi har ett seminarie imorgon om omvårdnadsprocessen, på måndag har vi seminarie om kvalitativa metoder och nästa torsdag, tror jag det är, har vi om kvantitativa metoder. Suck... Sen är det "jullov", då vi ska läsa en skönlitterär bok samt plugga till tenta i januari. Inte mycket lov här inte.
I alla fall, på hemvägen från biblioteket gick vi i lite affärer och Sandra fick en fin present bestående av chokladbröstvårtor. Yammi! Sedan var jag in på Indiska för att titta om de fått in fler av vinglasen som jag köpte och krossade i min halkolycka, de var nämligen slut sist jag var in. Det hade de i alla fall, och eftersom det var torrt på marken idag så vågade jag mig på att köpa två nya glas. Jag tycker det är ganska fint när man har blandade glas i olika färger och former istället för ett helt set likadana så jag försöker samla på mig lite roliga och annorlunda vinglas. Än så länge har jag dock bara hittat två sorter som jag tycker om.


De är finare i verkligheten än vad de ser ut på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0