Sjukast

Jag har så ont i halsen att jag knappt kunnat sova inatt. Har vaknat flera gånger pga min dumma hals så idag är jag helt slut. :( Idag har vi dessutom en obligatorisk filminspelning i skolan så jag måste verkligen släpa mig dit. Nu har jag tagit extra starka probiotika och 1 grams Alvedon så jag hoppas jag piggnar till snart. Undrar om man kan åka till skolan i pyjamasbyxor och tofflor...?


Dessutom måste jag nog ställa in min dejt med min favorit-Tess ikväll igen.  Vi har inte setts på flera veckor och i eftermiddag skulle vi till Tårtpinglan och köpa tårtgrejer... Tyyypiiiskt, men jag vill verkligen inte riskera att smitta Isabelle med nånting. :( Det vore dumt. Sist jag hade så här ont i halsen så var det dessutom streptokocker och det vill jag inte ha på mitt samvete att lilla Isa får. Hon fyllde för övrigt 6 månader igår! Hurra hurra hurra för henne!


Nu ska jag försöka släpa mig ur soffan och fixa till mig lite. Själklart ösregnar det ute idag också bara för att göra misären total!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0