Juldagen

Igår var det fest hos Johans kompis Johan som fyllde 30. Jag åkte dit med Johan och hans flickvän Kajsa. Vi minglade och jag drack en massa vin. Sedan blev de flesta för trötta för att orka gå ut så det blev jag, Andreas och Björn som begav oss ut i Karlstad-natten. Där blev det mer alkohol, serverat av "min man" Fredrik, dans, och raggning. Jag försökte hitta en mogen kvinna åt Björn som kunde lära honom allt om livet men han verkade inte intresserad av dem jag valde ut konstigt nog.




Kvällens fylle-sms gick till min vän Kenneth ca två sekunder innan jag somnade i min säng, det löd: "Hej... Inte."  Jag har ett svagt minne av att jag mitt i smsande insåg att jag var för full och trött för att orka skriva nåt så jag bara avslutade där jag var och skickade det.

Imorse mådde jag sådär men var ändå tvungen att släpa mig ur sängen och iväg till jobbet. Som tur var så var det inte så många som var sugna på hälsokost idag så jag fick ägna dagen sittandes på kontoret framför datorn och inleverera varor. Ganska tråkigt men skönt att slippa stå och låtsas vara pigg och social med alla kunder när man helst av allt vill ligga och dö under ett täcke någonstans.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ge katterna lite kärlek och kanske se nån film.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät som ni hade skoj!!! =)



Ja har läst klart boken, men det e allt =)

KRAM

2008-12-26 @ 21:44:25
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0