Idag måndag

Idag har vi fått lära oss att mata varandra. Den som blev matad fick ha förbundna ögon för att känna hur det känns att bli matad när man är blind, sen skulle man knipa ihop läpparna så att den som matade fick prova ett trix som skulle få patienten att öppna munnen. Trixet var att hälla lite soppa i mungipan då man inte kan knipa där, detta brukar locka dem att öppna munnen tydligen. Det blev rätt fnittrigt som vanligt och ännu värre blev det när jag skulle ligga i sjukhussängen och låtsas ha halvsidesförlamning och Sandra skulle klä mig i inkontinensskydd och mjukisbyxor. Vad ska man säga, vi kommer verkligen varandra nära i den här klassen... :)

Just ja, vill passa på att höja ett varningens finger till er andra som också cyklar i vinter. Akta er för isfläckar, annars kan det gå så här:

Mitt stackars knä... :(
Lyckades även göra illa foten och värst av allt; krossa mina nyinköpta vinglas från Indiska. Det hände förra onsdagen men jag är fortfarande irreterad över det.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ajj stackare kramar



Jag har utmanat dig i min blogg. Titta gärna in och anta utmaningen. Lämna en kommentar om du gör det så jag får läsa dina svar =)



http://thelifeofniklasc.blogspot.com/2008/12/jag-har-blivit-utmanad.html

2008-12-01 @ 20:31:26
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com
Postat av: Emeliie

Tack så mycket :D nu kommer snart en bild på denna snygging (Nathan)

Stackare med knät, ser inte kul ut , jag har något liknande när jag ramla, sprang och sen halka och ramla :P

2008-12-01 @ 22:15:23
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0