Den där Lars är en bra kille!

Igår skickade jag ett argt mail till antagningen som svar på pucko-Åsas mail och föklarade hur fel hon hade och hur rätt jag har. Idag fick jag svar från den mycket sympatiske Lars som också jobbar på antagningen, han meddelade att han korrigerat missödet och att jag nu är antagen till termin 3. Tack Lars!


Idag fick jag en julklapp från mina underbara kollegor på Life i Duvan-huset, ett presentkort på 300 kronor som tack för att jag jobbar i jul. De är så himla gulliga, tack Elsie, Lisbet och Ewa!  :) Jag handlade upp pengarna på en gång på en ny ansiktskräm, då min har varit slut hur länge som helst men jag varit för fattig för att köpa en ny, och ett nagelserum från LCN som ska vara stärkande för mjuka naglar.


Rosenserien - Världens bästa hudvårdsserie


Så, nu har jag smygreklamat färdigt för idag. Nu ska jag titta lite på tv och längta till julafton.

               
Jag gjorde Niklas julfin på jobbet igår! :)     Carina ser exemplarisk ut i kassan på Mitt i City. :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Puh vilken tur att det löste sig. Vilket strul!!



Hoppas du får en mysig julafton imorgon. MÅNGA KRAMAR TILL DIG

2008-12-23 @ 22:54:12
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hoppas du haft en mysig kväll och får en underbar dag imorgon med nära och kära :)



God Jul :)

2008-12-24 @ 00:27:06
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0