Tentaplugg in i det sista


Dagens överlevnadskit. Festpatén är dock inte till mig...

Testar B & J´s Bohemian Raspberry för första gången idag. Var lite skeptiskt först eftersom jag inte gillar vaniljglass. Har nu insett att det är för att jag aldrig har ätit vaniljglass förr utan bara äcklig fejkvaniljglass ála Big Pack. Bohemian Raspberry är gudomlig vanlijglass med hallonsylt och bitar av choklad fudge brownie och kan mycket väl vara en av de godaste glassarna nånsin. 5 kycklingar av 5 möjliga.

Oskar och Esmeralda hälsar att även Mjaus festpaté med flundra får ett bra betyg, dock inte lika gott som tonfisk i vatten eller laxfilé. 4 tassar av 5.

Nu är det dags att sätta sig med böckerna igen, imorgon är det terminens sista salstenta, skallskador och vätskebalans är det som gäller. Känner mig minst sagt omotiverad dock.

Kommentarer
Postat av: Christin

Har du blivit så vuxen att du börja dricka kaffe?? Eller är det jag som är barnslig kanske..

2009-05-27 @ 13:34:40
Postat av: Alexandra

Hehe, japp, vuxenpoäng till mig! ;)

2009-05-28 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0