Imorgon ska jag:

  • Hämta ut mitt pass.
  • Ringa ett viktigt samtal.
  • Bli ett antal tusenlappar fattigare.
  • Posta en massa papper.
  • Be till de högre makterna att det går vägen.
  • Mitt i allt ska jag klämma in lite tentaplugg också.

Hittade lite bilder i kameran för någon dag sen som jag glömt bort att jag tagit. Det är från personalfesten på Blue Moon som var för alla butiker i stan för några veckor sen. Det fanns en anledning att jag glömde bort de bilderna kan jag meddela, Carinas förfestdrinkar heter den.


En fuller kyckling äter italiensk buffé och smuttar på vin.


Mina favoritkollegor! Niclas tröttnade på att vara så snygg på bild jämt. ;) 


Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Jag har sett Date Movie för ett bra tag sen, men jag kommer inte ihåg så mycket av den. Har för mig att den var rätt dålig.



Kul det där med sms:et från polisen :P

2009-05-26 @ 11:54:25
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0