Födelsedagsfest

Igår var det födelsedagsfest hos/för Niclas . Jag hade kameran med mig men glömde att ta en enda bild, så kan det gå. Skoj var det i alla fall. Jag och Carina som för ett par veckor sedan gav upp allt hopp om att dejta det motsatta könet och gifte oss med varandra, lyckades värva två till tjejer till vårt äktenskap. I samband med detta beslutade vi oss för att det var lika bra att bilda en sekt istället. Sekten innebär att man ger varandra kärleksförklaringar, vackra ord, stöd och råd, men medlemmarna har dock inte sex med varandra, det sker endast med det manliga släktet (alternativt andra icke-sektmedlemmar för den som föredrar det). Jag förutspår att vi kommer att bli lika stora som kristendomen.

Idag är det sista rycket inför metodexaminationen imorgon, så nu står venprovtagning och injektion på schemat. I eftermiddag ska jag dock möta upp min fru på stan för en glass vid älvkanten som belöning för att jag pluggat så hårt, vilket jag ska sätta igång med nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0