Innehåller jobbansökan

Idag var det en mer händelserik dag på jobbet. Jag fick starta dagen med att moppa bajs på golvet. Jag har bajsfobi, jobbar på att få bort den men det går sådär. Jag ska nog söka jobb med låg bajsrisk när jag är klar. Plastikkliniker känns relativt säkra, så Charles, se det här som en officiell ansökan. Jag är kompetent (iaf om 2 år), positiv, stresstålig och tycker om att ha många bollar i luften etc etc. Anställ mig tack!

Idag fick jag också lära mig att på äldreboenden får sjuksköterskor säga patienter medan undersköterskorna säger boenden. Fick ingen förklaring till varför det är så dock.

Till Johan: Jag umgås även med tanterna och farbröderna på avdelningen, i den mån det går då de flesta är mycket dementa och inte så kontaktbara. Jag är inte någon evil nurse som sitter och dricker kaffe, kedjeröker och skriker på patienterna så fort de kikar in i personalrummet. Ville bara klargöra detta. :)

Imorgon ska jag jobba, sedan ska jag och Carina ses över en flaska vin eller två. Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av det mycket sällsynta fenomenet sömn, imorgon har jag sovmorgon ända till klockan 8. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Usch, jag har också bajsfobi... Blääää...



Hehe ska du bli plastikkirurg?

2009-02-07 @ 15:15:54
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Johan

Jag tycker att bajs är gott.

2009-02-08 @ 01:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0