Tack Gud!

Helt otroligt, men jag blev godkänd på katastroftentan. Hurra för mig!

Idag har jag dessutom överlevt en till dag på praktiken. Hurra för mig igen! Jag överdoserade inte Valerina idag, tog bara två så jag slapp bli sådär pinsamt trött igen. :) Nästa vecka kanske jag kommit så långt att jag klarar mig mig helt utan. Imorgon börjar jag kl 7 vilket innebär att jag måste gå upp senast kl 5, ingen höjdare men hellre det än att börja sent och sluta klockan 20 på kvällen nu har man ju i alla fall lite av dagen kvar när man kommer hem.

Nu är det läggdags! Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Grattis =) Vad kul att du klarade den... Kramar

2009-02-05 @ 21:32:20
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0