Nog nu!

Sitter och lyssnar på min idiot-granne som tydligen älskar att ägna sig åt olika typer av hemmabyggen. Ikväll är det något som ska spikas. Förra veckan var det borrning som stod på schemat, tiden var 00.00 och undertecknad låg nedbäddad i sängen och försökte få några timmars välbehövlig sömn innan alarmet skulle gå igång klockan 05.00. Min händige granne hade nog ingen aning om hur nära döden han/hon var den natten. Tyvärr är jag för mesig för att verkligen göra nåt åt saken, istället skriver jag arga blogginlägg och tänker onda tankar.

Imorse försov jag mig så jag blev sen till att öppna butiken. Jag hann precis moppa färdigt golvet till ca två minuter innan vi skulle öppna, då ringer HKC som vi beställer varor ifrån och jag blev tvungen att ställa mig och komplettera veckans order vilket gjorde att jag glömde bort tiden och öppnade flera minuter försent. En stackars dam stod utanför och väntade, oops... :S Halv elva kom Carina in och jag stressade vidare till universitetet för examinationen i olika metodövningar. Det gick bra i alla fall, jag behövde bara "tvätta övre" på en docka och svara på lite frågor om kroppens tyngdpunkter och palliativ vård. Efter det så åkte jag tillbaka till butiken och jobbade vidare. Nu måste jag snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon till veckans sista dag i Kristinehamn. Jag är så trött på att ha praktik nu och all denna satans pendling, fattar inte hur jag ska orka med en vecka till. Det räcker nu! Jag längtar tills skolan börjar igen och man får sova till klockan sju på morgonen och sedan åka sätta sig i en föreläsningssal i flera timmar, sånt är underskattat.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån där granne har vi också, vetta fan va han/hon/de håller på med! fast riktigt så illa är det inte för oss att de håller på riktigt så sent, men de håller på o dolar jämt.

Ha en fin fortsatt praktik du med, trots de jobbiga pendlandet...

kram

2009-02-12 @ 17:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0