Lördagen den 14:e

Har precis kommit hem från filmkväll med Carina som blev filmkväll med Carina och barnen (Alva och Gabriel), Robin, Niklas och Annika. Vi köpte flera kilo godis (nästan i alla fall) och hyrde filmen Mirrors med Kiefer Sutherland, som nog kan vara en av de sämsta filmerna som någonsin gjorts. Eller som Carina uttryckte det; "vad tänkte han när han tackade ja till det här? Får han inga pengar för 24 eller?" Det enda som kan vara sämre än Mirrors är möjligtivs Fredagen den 13:e-filmerna som jag ska kika lite på nu. Film nr 6 (av hur många det nu är) började precis, vi får väl se hur länge jag orkar titta innan jag blir för trött. Känns som en bra början på den äckel-romantiska hjärtdagen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, vi kollade också lite på fredagen den 13:e. SÅÅÅÅ DÅLIG.



Ska ni ut ikväll?

Kram

2009-02-14 @ 12:36:56
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Jobbigt att filmen var så dålig. Men skönt att det inte hände några katastrofer igår :P

2009-02-14 @ 14:24:44
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Ja vi hittade men de hade stängt ;( Blev stan och rusta istället



Ja du gör rätt i att vila dig, jag blir trött bara jag tänker på det. Ska försöka bli klar med omvårdn.planeringen på måndag så slipper man det sen iallafall.



Hon hälsar tillbaka. KRAM

2009-02-14 @ 18:36:00
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0