Knulla heter det!

Familjeliv.se är ett riktigt skumt ställe. Jag är medlem där, men enbart för att de har ett bra tårt-forum (jag svär, enbart därför!). Där samlas iallafall föräldrar som blivit uppenbart skadade av att umgås alldeles för mycket med småbarn och alldeles för lite med vuxna människor. Aftonbladet har idag uppmärksammat dessa människor i en artikel som handlar om hur man istället för "snuskiga" ord använder "gulliga" (läs äckliga) omskrivningar. Här är några exempel:

Mysa: ha samlag

Myspinne: mannens könsorgan

Vitkissa: få utlösning

Mysrester: sperma (har även hört ordet mysjuice här, eewww!)

Trosjucie: slidsekret/flytning

Tant Röd: mens

Tjejmagen: livmoder och äggstockar

Bebisverkstad: planerar barn

Man kan ju liksom inte låta bli att undra om de använder dessa ord i sängkammaren också när de ska prata snusk med varandra. "Älskling, mys med mig med din myspinne!" Hahahaha! Ärligt talat, skulle någon framtida pojkvän göra det skulle jag nog inte veta om jag skulle skratta eller kräkas. Förhållandet skulle garannterat inte bli långvarigt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är med där ;) HAHA!!!!

2009-02-21 @ 12:10:33
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: voraschnikow

:O dom där skrämmer mig! mest skrämmande e endå att min quinna tyckte om ordet "Bebisverkstad"... rädda mig!

2009-02-22 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0