Fredag

Jag var inte på spinning igår, var tvungen att erkänna mig sjuk till slut... Istället åkte jag till Ikea och handlade på krediten; en guldspegel, två små mattor, och två guldramar. Sedan fick jag ringa efter syster som skjutsade hem mig eftersom spegeln var för tung för att ta på bussen. Hon kom med upp och drack lite te, hälsade på djuren och pratade en stund. Efter det gick jag hem till Carina (som är i Gbg några dagar) och umgicks med hennes katt, åt en påse yoghurtgodis och läste en skvallertidning. Idag är min förkylning som bortblåst. Tänk vad lite shopping och yoghurtgodis kan åstadkomma, mycket mer effektivt än zink och c-vitamin! :) Så i eftermiddag ska jag göra ett nytt spinningförsök. Men först ska jag plugga lite och även bege mig till tant barnmorskan som ska peta mig på livmodertappen, kul med lite action i alla fall nu när det är helg och allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag har sett att du har sådana du med, Susanne oxå =) väldigt fina.

ja det vore så skoj och säkerligen väldigt lärorikt att åka iväg! får söka en massa stipendier så att man inte behöver betala allt för mkt när man är så rik menar jag...

är det bra på Friskis?

kram

ha en fin helg

2009-02-27 @ 15:41:21
Postat av: Anonym

Haha ja action ja ;)



Blir det utgång ikväll sen?



Jag har inte pluggat nåt alltså, verkligen inget!! Tar det imorn och på måndag tänkte jag.



Ha det bäst. KRAM

2009-02-28 @ 14:46:02
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0