Föredrar fredagen den 13:e framför lördagen den 14:e

Oj, vad jag har sovit. Jag gick och la mig kvart i åtta igår kväll och somnade direkt, sov till strax innan åtta imorse. Känner mig helt utvilad nu, en ovanlig men trevlig känsla. Snart ska jag åka till universitetet och hämta ut min metodtenta (aka katastroftentan som jag som genom ett mirakel blev godkänd på) och fika lite med Sandra. Efter det ska jag äntligen ta mig ut till Arken (zooaffär) och handla lite fina grejer till Ior. Ikväll ska jag hem till Carina på filmkväll, och resten av helgen blir nog lugn. Ska bara ägna mig åt att pyssla i hemmet, gosa med katterna och kanske sy lite. Har ju en väska jag planerat att sy i två år nu eller nåt, kanske dags att ta tag i det.



Nä, det var ingen prins som väckte mig imorse, bara en hungrig katt som tyckte att jag sovit alldeles för länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0