Fler idiotgrannar

Kom precis hem från ett spinningpass och när jag började närma mig Pekås möttes jag av en skock måsar och kråkor som cirkulerade ovanför mitt huvud. Jag har fobi för fåglar, det finns inget äckligare. Spindlar och ormar gör mig inget, men fåglar, brrrr... (skräckfylld rysning) Jag kunde inte förstå varför de hade riktat in sig på just mig denna kalla snöiga vinterdag, borde inte de sitta i någons skorsten och värma sig eller nåt. Då får jag syn på det öppna fönstret hos lägenhen ovanför min där en hand hela tiden matar ut brödbitar på fönsterbrädan. (Vad är det för fel på mina grannar egentligen?? Vem fan matar fåglar genom ett lägenhetsfönster? Och inte ens söta små talgoxar utan stora skräckinjagande köttätare med skrikande läten.) Jag gjorde ett tappert försök att trotsa min fobi och ta mig igenom fågelhavet och fram till ingången. men det gick inge bra, halvvägs framme fick jag svänga av och gå runt huset för att gå in bakvägen istället. Jävla puckogrannar, ska det inte borras och spikas så ska det matas fåglar. Trött jag blir!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Uhhhh hata fåglar. Såååå jäv*a vidriga!!!



KRAM

2009-02-22 @ 13:28:07
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0