Fiiiin


Börjar bli dags att förlänga abonnemanget och den här ska bli min nya mobil, enbart för att den är rosa! :)

Idag har jag varit i Kristinehamn på introduktion till praktiken som börjar imorgon. Jag ska ju vara på ett demensboende i Kristinehamn de kommande tre veckorna och det känns hur läskigt och nervöst som helst. :S Tänk om de förväntar sig att jag ska kunna mycket mer än vad jag kan? Tänk om någon slår mig? Tänk om jag dödar någon? Tänk om någon bajsar på mig? Det blir nog till att knapra Valerina Forte hela första veckan om jag ska överleva utan att kräkas och svimma av nervositet så fort jag sätter min fot innanför dörrarna. :S

Det är dyrt att ha praktik också, 895:- kronor kostade busskortet. Helt sjukt att vi är tvingade att lägga ut så mycket pengar på något som är obligatioriskt för utbildningen. Jäklarns vad jag ska åka buss den här månaden, bara för att utnyttja systemet till max. Funderar på att börja handla på Willys i Karlskoga bara för att.

Nej nu ska jag ringa 3 och förlänga mitt abonnemang så jag får min rosa mobil att glädja mig åt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0