Bakis-kyckling

Jag skulle nog inte bli en bra lesbisk nunna.

Gårkvällen var jättekul. Mötte upp Kenneth och hans kompisar på stan, sen gick vi till Harrys. Jag och Kenneth stod mest och dansade hela kvällen. Vi fick en ny kompis också, en jättesöt tjej som hette Lea. Vi bytte telefonnummer och jag tvingade Kenneth att bjuda henne på en drink. Jag pratade franska igår också kom jag på nu, det har jag inte gjort sen gymnasiet, visste inte ens att jag kunde det längre, men igår pratade jag nästan flytande. Fantastisk uppfinning det där alkohol. Sedan försvann Kenneth till McDonalds, så jag drog med mig mitt booty call, som också råkade vara på Harrys igår,  och gick hemåt.  Vi började typ skojbråka utanför Pekås av anledningar jag inte minns, så en gubbe på cyckel stannade och frågade om jag var okej. Han trodde nog att jag höll på att bli överfallen eller nåt, det var lite roligt. Fast snällt av honom att stanna och fråga, man vet ju aldrig, och han ser kanske lite farlig ut mitt booty call, jag vet inte. :) Resten av kvällen får jag nog inte berätta för honom, så jag avslutar där. Förutom för Therese, henne fick jag tillstånd att berätta för så vi tar det sen Tessy! :) Jag var lite dålig på att ta kort igår så jag har inte så många bilder att bjuda på. Det blev de här. Kenneth är han med mössa, sen är det hans kompisar som hette nåt med Erik och Björn, och så jag fick också vara med på en bild (jag kör min klassiska fylle-foto-min där jag försöker att inte se full ut, vet inte om jag någonsin lyckas så bra med det).  
 



Nu har jag precis ätit en frukostomelett och ska göra mig iordning för att gå och fika med Sandra.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Haha, ja den kommentaren är så himla rolig =)



Och "Prinsessan Sofia" som hon döper hans kuk till :P

2009-02-01 @ 19:10:08
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Niklas

Svar: Haha ja, bara lesbisk låter lite bättre... nunna är nog ingen höjdare att bli tror jag :P

2009-02-01 @ 19:11:56
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0