Jag och Enrique

Eftersom jag är ledig idag och det ösregnar ute kommer dagen att spenderas med att hjärntvätta mig själv med det spanska språket. Jag har varit alldeles för dålig på att plugga den senaste tiden så det får jag ta igen idag genom att läsa spanska glosor samtidigt som jag kör spansk smörmusik ala Enrique Iglesias (den första spanska artisten jag kom på. Eller ja, i ärlighetens namn var väl hans far den första som kom upp i huvudet, men någon måtta på smöret får det vara, känner att jag vill klara av att lyssna utan att bli alltför illamående, sen får man ju tänka på grannarna också.)


Enrique fyrar av sin bästa pojkbandsblick:


Kommentarer
Postat av: Jessica

Trevlig blogg :)

2009-07-26 @ 22:17:24
URL: http://jessicaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0