Jag har varit otrogen!

Förlåt Ben och Jerry! Jag och Carina hann med en lite snabbfika på stan i dag under hennes lunchrast. Det blev glass på ett nyöppnat ställe inne i stan, vet inte vad det heter men det ligger på innergården mittemot Vero. Carli choklad googlade jag fram att de heter nu. :) De säljer i alla fall supergod egengjord glass som nog möjligtvis kan vara snäppet godare än Ben & Jerrys till och med. Trodde inte det var möjligt med så är det. Det fanns flera olika smaker, choklad, lakrits, vanilj, pistage, apelsin, jordgubb, hallon mm. Helst hade vi nog tagit en kula av varje men det fick bli choklad och pistage för min del och Carina testade choklad och apelsin. Nu känns det som att man aldrig vill äta "vanlig" kulglass igen... :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Näää den ser bra ut, men du har ändrat massa bara ;)



Kul att ses idag och tack igen för stången å gardinerna! !DET BLEV KANON!!! KRAM

2009-08-27 @ 18:22:49
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Vad gott med glass =) Men fy på dig, man får ju inte vara otrogen :P



Svar: Ok, vi får se vad jag tycker om "What happens in Vegas" och nej, din blogg ser ut precis som vanligt =) Inga enorma bokstäver...



Kramar tillbaka

2009-08-27 @ 23:28:17
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0