Filmtips!

Mitt liv är ganska begränsat just nu, har ju inga pengar då jag sparar allt överskott till Spanien. Så just nu gör jag inte mycket annat än jobbar, pluggar spanska och tittar på film på Free TV och Channel 131 . Den senaste veckan har jag hunnit se följande:

Brüno - (komedi)  Jag är ju en av få som inte sett Borat än så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig, men den var sjukt rolig faktiskt, låg och skrattade högt i min ensamhet flera gånger, och väckte Oskar som låg bredvid och försökte sova. :)
4 kycklingar av 5.
 

The Proposal - (romantisk komedi) Usch vilken äckligt klyschig Hollywood-film. Redan inom fem minuter visste man hur historien skulle utveckla sig och sluta. Resten av tiden låg jag och störde mig på alla förutsägbara scener och repliker.
1 kyckling av 5


The ugly truth - (romantisk komedi) Mindre klyschig och mycket roligare än The Proposal. Rekommenderas!
4 kycklingar!


The boat that rocked - (komedi) Rolig och underhållande och inte det minsta klyschig och förutsägbar.
4 kycklingar!


Ikväll blir det nog fortsättningen på mitt nya beroende; True Blood, älskar vampyrserier och att Alexander Skarsgård är med gör det ju inte sämre heller. ;)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

hur går det med lägenhetsletandet i Barcelona?

är lite nyfiken, när det gäller ansökan till en sån utbilding som du ska gå nu, måste ni skicka in nåt ni designat? (borde väl vara så antar jag..=))

kram

Sandra

2009-08-17 @ 13:01:48
URL: http://ingenarsomjag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har verkligen kollat in dig=)



Såg en spansk (tror jag det var) rysare för ett tag sen, barnhemmet. Den va lagom bra ;)



hör av mig om vi kommer n till stan imorn, tentan börjar 14.00. PISS TRÅK.



Fick du Sandra´s mejl om BArcelona?

KRAM

2009-08-17 @ 18:49:49
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,

ja men det löser sig alltid på nåt sätt ska du se =)

Sandra Hvitt sa att hon känner nån som också pluggar design i Barcelona, kanske finns fler ställen där? i alla fall, kanske om du kommer i kontakt med henne så kanske hon har nåt tips?



Jag brukar kolla på project runway och det är riktigt roligt, men sen så blir det inte så mycket mer för mig hehe har väl inte det intresset. Hoppas du får ufylla dina drömmar!coolt om du blev en riktigt stor designer,

kram!

2009-08-17 @ 19:24:03
URL: http://ingenarsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0